سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت جکوزی

ساخت جکوزی به شما کمک میکند بعد از یک روز سخت یا یک تمرین حرفه ای خستگی خود را از بین ببرید و باعث افزایش سلامت جسمانی، گردش خون و شل شدن عضلات شما میشود. شما میتوانید جکوزی را با 2 نوع ساخته و پیش ساخته تهییه بفرمایید که پیش ساخته، آماده و ساخت کارخانه است و طراحی های محدودی دارد و اینکه جکوزی ساخته توسط تیم آچارسی انجام میشود و میتواند بهترین نوع جکوزی با دستان پر هنر معماران آچارسی مشاهده فرمایید. اختراع جکوزی متعلق به برادران جکوزی است و برمیگرده به سال 1915 که برادران جکوزی با کمک هم کار خود را وان جکوزی و ساخت جت های جکوزی شروع کردند و جکوزی تا به امروز جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده  و در اکثر منازل شخصی و استخر های عمومی وجود دارد .

ساخت جکوزی

ساخت جکوزی خانگی

ساخت جکوزی خانگی باعث میشود هر وقت شما احتیاج به آرامش داشتید و یا سلامتی برایتان مهم است از آن استفاده کنید. شما برای ساخت جکوزی خانگی با کارشناسان ما تماس میگیرد و کارشناسان ما برای مکان احداث جکوزی خانگی با شما مشورت به عمل میاورند و پس از طراحی نقشه جکوزی خانگی آن را با شما در میان میگذارند و سپس شروع به ساخت جکوزی خانگی شما میکنند سپس شما در منزل شخصی خود یک جکوزی خانگی دارید که هر زمان میتوانید از آن استفاده کنید و هم منزلی مدرن و لاکچری دارید که باعث افزایش منزل شخصی شما هم میشود.  ساخت جکوزی خانگی تفاوتی زیادی نسبت به سایر جکوزی ها ندارد و عموما جنس و متریال استفاده شده در ساخت جکوزی خانگی با دیگر جکوزی ها یکی میباشد. تیم آچارسی علاوه بر جکوزی در ساخت سونا خشک، سونا بخار هم فعالیت دارد. 

هزینه ساخت جکوزی خانگی

هزینه ساخت جکوزی خانگی میتواند متغیر باشد. در تخمین قیمت جکوزی خانگی عوامل زیادی هستن که روی هزینه ساخت جکوزی تغییر ایجاد میکنند. عواملی مانند تجهیزات، ابعاد جکوزی، جکوزی پیش ساخته باشد یا خیر، و موارد دیگر است. عموم کسانی که از ساخت جکوزی خانگی استفاده میکنند ترجیح میدهند که با استفاده از بهترین متریال ها ساخت جکوزی خانگی خود را انجام دهند که این می تواند باعث افزایش هزینه ساخت جکوزی خانگی نسبت به جکوزی های عمومی شود. برای تخمین هزینه ساخت جکوزی خانگی میتوانید با کارشناسان ما در تیم آچارسی در تماس باشید.

خرید جکوزی

با توجه به اینکه ساخت جکوزی یک فرایند زمان بر است و باید توسط یک تیم حرفه ای انجام می شود، شما می توانید خرید جکوزی پیش ساده را انجام دهید تا بعد از نصب جکوزی بلافاصله بتوانید از آن استفاده کنید. قیمت خرید جکوزی می تواند با توجه به ابعاد و ویژگی های قالب جکوزی دارد متفاوت باشد. از رایجترین جکوزی هایی که می توانید آنها را به صورت پیش ساخته شده تهیه کنید موارد زیر هستند:

  1. جکوزی 2 نفره
  2. جکوزی 4 نفره
  3. جکوزی 6 نفره

قیمت جکوزی خانگی با ظرفیت بالاتر، بیشتر است و در این نوع جکوزی ها نفرات بیشتری می توانند از آب گرم استفاده کنند. همچنین با توجه به اینکه برند های مختلفی تولید جکوزی را انجام می دهند، بهتر است برای خرید جکوزی و استعلام قیمت، با تیم آچارسی در تماس باشید تا بهترین برند ها را به همراه قیمت به شما معرفی کنند.

مراحل ساخت جکوزی در ویلا

ساخت جکوزی در ویلا 6 تا مرحله اصلی دارد که باید این 6 تا مرحله را با دقت زیاد و طبق استاندارد های جهانی انجام داد که این مراحل را در ادامه مشاهده می فرمایید:

 

طراحی و اجرا لوله کشی : ما در مرحله اول ساخت جکوزی ابتدا باید طراحی کنیم و مسیر لوله کشی تعیین کنیم که نقش بسیار مهمی در ساخت جکوزی ما دارند که برای گذشت زمان ما افت فشار آب نداشته  باشیم.
ساخت رینگ های جکوزی : ما در مرحله دوم یعنی ساخت رینگ های جکوزی باید 2 عدد رینگ بسازیم که یک رینگ برای جت های بالایی و رینگ دیگر برای جت های پایینی هستند.
آجر چینی جکوزی : ما در مرحله سوم به چیدمان آجرهای جکوزی می پردازیم.
نصب جت ها و شیلنگ های هوا : مرحله چهارم نصب جت ها و شیلنگ های هوا است. جت های جکوزی در 3 حالت گالوانیزه، استیل و پلاستیکی ساخته می شود که وظیفه افزایش آب و هوای ورودی را دارند.
نازک کاری : سیمان کاری، آب بندی، سرامیک کاری آخرین مرحله ساخت جکوزی در ویلا است که میتوان به عنوان یکی از مهمترین مراحل ساخت جکوزی در ویلا نامید. جکوزی ویلای ما بعد از گذراندن این مراحل آماده استفاده میباشد.

هزینه ساخت جکوزی ویلا

هزینه ساخت جکوزی به عوامل  مختلفی بستگی دارد مانند ابعاد جکوزی ویلا، مصالح استفاده شده برای ساخت جکوزی، نوع جکوزی و… اگر شما به دنبال ساخت جکوزی لوکس برای ویلای خود هستید هزینه ساخت جکوزی ویلای شما بالا خواهد رفت ولی اگر به دنبال جکوزی معمولی برای آب درمانی یا استراحت میباشید با هزینه پایین تر نیز میتوانید جکوزی ویلای خود را بسازید.

ساخت جکوزی ارزان

با قیمت نسبتا بالای که جکوزی داردعموم مردم به فکر ساخت جکوزی ارزان هستند. در ساخت جکوزی خانگی تنوع زیادی وجود دارد شما میتوانید با ساخت جکوزی 1 الی 2 نفره و برخورداری از آپشن های اضافی جکوزی  ارزان قیمت و در عین حال کاربردی داشته باشید یکی از بخش های مهم جکوزی ساخت بدنه جکوزی است که تیم آچارسی می تواند با بهترین متریال های روز دنیا و ارزان ترین هزینه، جکوزی با کیفیت و ارزان به شما تحویل دهد و شما از جکوزی خود بیشترین لذت را ببرید. شما میتوانید با استفاده از جکوزی های پیش ساخته جکوزی ارزانی داشته باشید. ساخت جکوزی در فضای باز میتواند هزینه کمتری را برای شما رقم بزند.

جکوزی آماده چیست؟

جکوزی آماده در خانه، میتواند رویای هر شخصی باشد. بعد از یک روز سخت، ریکاوری در جکوزی شخصی خود می تواند بسیار لذت بخش باشد. جکوزی آماده فایبر گلاس دارای محبوبیت زیادی در جهان است. میتوان از مزایای جکوزی آماده، سرعت نصب بالای آن را نام برد. می توان از جکوزی آماده برای آب درمانی، استخر کودک، ریکاوری و… استفاده کرد.
جکوزی های آماده در ابعاد 3*2 ساخته می شوند که عمقی 130 سانتی دارند. بیشتر از این نوع جکوزی ها در منزل شخصی استفاده میشود به دلیل مساحت کم حمام ها است. میتوان از مزایای و معایب جکوزی آماده به موارد زیر اشاره کرد:

مزایای جکوزی آماده

  • درمان استرس
  • باز کنندگی عضلات
  • بهبود خواب
  • رفع مشکلات قلبی و عروقی
  • کالری سوزی بالا

معایب جکوزی آماده

  • هزینه نصب و نگهداری بالا
  • خطر برای زنان باردار
  • زمینه سازی بیماری های باکتریایی در صورت رسیدگی نکردن
  • نصب سخت

ولی بعد از معایب و مزایایی که در مورد جکوزی آماده نام بردیم می توان از جکوزی آماده به عنوان یک جکوزی خوب و ایده آل بین عموم مردم نام برد.