سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید گلاب دو آتیشه با بهترین کیفیت!

 

گلاب به مایع حاصل از تقطیر گیاه گل محمدی گفته میشود. بهار بهترین فصل برای برداشت و چیدن گل محمدی است، زیرا در این فصل گل‌ها در حال باز شدن هستند و رایحه و خواص آن‌ها در اوج قرار دارند. گلاب به عنوان یکی از پر فروش ترین عرقیجات از زمان قدیم تا اکنون مورد توجه بوده است.از جمله کاربردهای زیاد گلاب میتوان به خواص ارامش بخش ضد درد ضد میکروبی و ضد التهابی اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت گلاب با بهترین قیمت وارد لینک مربوطه شوید.

گلاب به عنوان یکی از پرفروش‌ترین عرقیجات از زمان‌های قدیم تا به امروز در فرهنگ مردم ایران رواج داشته است. این مایع دارای خواص ارامش‌بخش، ضد درد، ضد میکروبی و ضد التهابی است. همچنین عطر و بوی خوشایند گلاب باعث شده است که در تولید عطرها و محصولات ارایشی و بهداشتی استفاده شود.عطر و بوی خوش رایحه و مطبوع گلاب باعث استفاده از ان در تولید عطر ها و محصولات ارایش بهداشتی شده است.

قیمت گلاب

گلاب از گل محمدی تهیه می‌شود و تولید آن معمولاً در اوایل تابستان آغاز می‌شود و در طی حدود دو ماه ادامه می‌یابد. در این دوره، گل‌های محمدی در حال باز شدن هستند و با انجام عملیات گلاب‌گیری، مایع معطر و خوشبو بوجود می‌آید. گلابگیری در ایران در بسیاری از شهرها به خصوص در کاشان به عنوان شهر گلابگیری شناخته شده است.

سالانه حجم زیادی از گلاب از ایران به عنوان قطب تولید گلاب به سراسر دنیا صادر میشود. استان کاشان به عنوان قطب تولید کننده گلاب در ایران با کیفیت ترین گلاب را به سراسر ایران و بازار جهان عرضه میکند.از گلاب برای تهیه ی انواع نوشیدنی ها و دسر ها در کافه ها رستورن ها استفاده میشود. کاربردهای فراوان گلاب و میزان تقاضای زیاد ان برای خرید عمده گلاب بازار خرید و فروش گلاب را به یک بازار پر رونقی تبدیل کرده است.

متقاضیان خرید عمده گلاب میتوانند با ثبت سفارش خود بهترین نوع گلاب را در بسته بندی های مختلف با مناسب ترین قیمت دریافت کنید. جهت خرید عمده گلاب با شماره پشتیبانی تماس گرفته و با ثبت سفارش خود انواع گلاب را در بسته بندی های مختلف دریافت کنید.

گلاب

گلاب به عنوان یک ماده طبیعی با خواص متعدد در طب سنتی و استفاده‌های مختلف شناخته شده است. مصرف گلاب برای برخی مشکلات بهداشتی و درمانی از جمله دردها و بیماری‌ها، آرامش و آرایش پوست، تقویت سیستم ایمنی و غیره، مورد توصیه قرار می‌گیرد.گلاب به خاطر خواص ضد التهابی، ضدباکتریایی و ضد اکسیدانی که دارد، می‌تواند در بهبود برخی از مشکلات پوستی، مانند التهاب پوست، جوش‌ها و آکنه‌ها موثر باشد.

همچنین، خواص ضد اضطراب و آرامش‌بخش گلاب می‌تواند در کاهش استرس و افزایش روحیه و آرامش فرد مؤثر باشد.گلاب معمولاً به عنوان یک نوشیدنی مصرف می‌شود و در بسیاری از فرهنگ‌ها و سنت‌های مردمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص گلاب برای افسردگی

گلاب در مراسم عزاداری و سوگواری اموات مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک عنصر مهم در این مراسمات محسوب می‌شود. استفاده از گلاب در این موارد دارای دلایل مختلفی است که شما برخی از آنها را مطرح کرده‌اید.

گلاب در مراسم عزاداری به عنوان یک ماده خنک‌کننده و تسکین‌دهنده استفاده می‌شود. مصیبت دیدگان معمولاً با استرس و بی‌خوابی همراه است و گلاب می‌تواند این حالت‌ها را تسکین دهد و به آرامش روحی کمک کند. بوی گلاب نیز برای قلب و مغز مفید است و به عنوان یک عامل آرام‌بخش و تسکین‌دهنده می‌تواند عصبانیت و استرس را کاهش دهد.

در زمان‌هایی که افراد با استرس و غم دچار مشکلات روحی و روانی هستند، اشتها غالباً کاهش می‌یابد. با مصرف گلاب، طعم مطبوع آن باعث می‌شود اشتها تحریک شده و افراد تمایل به خوردن بیشتر داشته باشند.گلاب باعث تسکین حلق و حنجره می‌شود و می‌تواند در تسکین درد و تنگی حلق کمک کند. صدای گلاب نیز به عنوان یک عامل آرام‌بخش می‌تواند در تسکین استرس و نگرانی‌های روحی موثر باشد.

به طور کلی، استفاده از گلاب در مراسم عزاداری و سوگواری اموات به عنوان یک عنصر مهم، به دلایل فیزیولوژیک و روانی مورد توجه قرار می‌گیرد و می‌تواند به تسکین و آرامش افراد در این موارد کمک کند.

خواص گلاب در سوزش ادرار

گلاب به دلیل طبع خنکی که دارد، می‌تواند در کاهش سوزش و التهاب مجاری ادراری مفید باشد. سوزش مجاری ادراری در برخی موارد ممکن است به دلیل گرمی مزاج یا افزایش ماده صفرا در خون و ادرار رخ دهد. با تسکین و خنک کردن مزاج با استفاده از گلاب، می‌توان در کاهش سوزش و ناراحتی مجاری ادراری کمک کرد.

علاوه بر این، افرادی که در معرض حرارت بالای مزاج هستند، می‌توانند از مصرف گلاب یا استفاده از آن به عنوان شستشوی بدن نفع بیشتری ببرند. افرادی که با استرس، عصبانیت زیاد، بی‌خوابی، گرمی مزاج پایه، مصرف مواد گرمی‌زا، وجود در فصول گرمسیر یا مناطقی با دمای بالا روبرو هستند، به خنک کنندگی مزاج و آرامش بیشتری نیاز دارند و مصرف گلاب برای آنها مفیدتر خواهد بود.

تاثیر گلاب در کاهش حرارت بدن

در صورت داشتن تب، مصرف گلاب خنک و یا استفاده از آن برای شستشوی بدن می‌تواند مفید باشد. در این حالت، می‌توانید گلاب خنک را به صورت مستقیم بنوشید یا در ظرفی به همراه آب ریخته و پارچه‌ای را در آن آغشته کنید و با آن دست، پا و صورت خود را شستشو دهید.

به خصوص، توصیه می‌شود ناحیه کبد که یکی از نواحی مهم تجمع حرارت در بدن است (زیر قفسه سینه، بالا و راست شکم) را با پارچه‌ای آغشته به گلاب خنک تر و خنک نمایید. این عمل به کبد کمک می‌کند تا خنک شود، زیرا کبد یک عضو گرمی است و در صورت تجمع حرارت در آن منطقه، ممکن است علائم تب بیشتر شدید شود.

 برای تسکین حرارت بدن و کاهش تب، توجه داشته باشید که گلاب بسیار خنک نباشد و از آن به میزان مناسب و معتدل استفاده کنید. در صورت استفاده از گلاب به صورت مستقیم برای نوشیدن، می‌توانید آن را با یخ یا در یخچال خنک نمایید تا خنکی بیشتری داشته باشد.گلاب گیری یا عرق گل محمدی از ایران به عنوان یک روش معروف برای استخراج اسانس گلاب شروع شده است و از آنجا به سایر نقاط جهان منتقل شده است.

انواع گلاب

گلاب قمصر کاشان و گلاب لاله زار استان کرمان از معروف‌ترین نوع‌های گلاب در ایران هستند و با کیفیت و خواص مرغوب شناخته می‌شوند.اسانس گل محمدی به دلیل عطر و طعم خوشایند خود، در صنایع داروئی، غذایی و عطرسازی به عنوان یک عنصر مهم استفاده می‌شود و به عنوان یکی از پرکاربردترین و گرانترین اسانس‌های موجود در جهان شناخته می‌شود. همچنین، غنچه گل محمدی خشک شده نیز در تهیه شیرینی‌جات و آشپزی به عنوان یک ماده معطر و طعم‌دهنده استفاده می‌شود و می‌تواند به تزیین غذاها نیز کمک کند.

همچنین، برای خوشبو کردن فضاها و استفاده به عنوان ادویه در غذاها نیز از غنچه گل محمدی استفاده می‌شود. استفاده از دمنوش گل محمدی نیز یکی از کاربردهای رایج غنچه گل محمدی است که طعمی خوشایند و دلپذیر دارد. گل محمدی به دلیل خواص مفید و کاربردهای متنوع در طب سنتی و صنایع مختلف، از اهمیت بالایی برخوردار است و به عنوان یکی از گل‌های مهم و با ارزش در جهان شناخته می‌شود.

خرید گلاب

گلاب درحال حاضر به دو روش سنتی و صنعتی تولید میشود. شکل سنتی تولید گلاب با داشتن عطر و طعم بیشتر نسبت به حالت صنعتی آن طرفدار بیشتری دارد. بهترین روش برای خرید گلاب اصل خرید مستقیم بدون واسطه از تولید کننده است .خرید گلاب از تولید کننده ی اصلی باعث کاهش هزینه ی تمام شده گلاب نسبت به گلاب های موجود در بازار است.

با خرید گلاب از سایت هایار به عنوان یکی از فعال ترین مجموعه ها در زمینه تولید و عرضه ی محصولات گیاهی این محصول با کیفیت را با کمترین قیمت دریافت کنید.خرید گلاب از سایت هایار به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام شده و متقاضیان خرید عمده گلاب میتوانند این محصول را با کم ترین هزینه و با قیمت مناسب از سراسر ایران دریافت کنند.

خرید گلاب برای خواص درمانی

گلاب با طبع گرم خود در زمینه های طبی مانند بهبود اختلالات قلبی عروقی و کبد به کار میرود.گلاب داشتن انواع ویتامین ها مانند ویتامین C و D پکتین تانن اتانول و گرانتول ترکیباتی مانند ترپن ها انتوسیانین ها فلاوونوئیدها در درمان انواع اختلالات مانند گلو درد اضطراب بی خوابی افت دهان درمان یبوست خستگی بوی بدن دهان دردهای معده سرد درد کاهش فشار خون تقویت سیستم ایمنی بدن و نفخ معده موثر است.

گلاب با خواص ارامش بخش در بهبود و کاهش استرس برطرف کردن اختلالات خواب کار برد دارد. خواص ویژه ی گلاب در زمینه ی پوست و مو خوشبو کننده دهان بهبود جراحات و سوختگی بهبود اگزما و التهابات پوست کاربرد دارد.

مطالعه بیشتر: خواص گلاب 

خواص گلاب برای پوست

گلاب دارای خواص ضدعفونی‌کننده و ضد التهابی است و می‌تواند در درمان برخی عفونت‌های پوستی و پاکسازی پوست صورت موثر باشد. همچنین گلاب دارای خواص ضدباکتری و ضد قارچی است که می‌تواند به درمان بیماری‌های پوستی مربوط به باکتری‌ها و قارچ‌ها کمک کند. به طور کلی، گلاب به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی می‌تواند در مراقبت از پوست و بهبود سلامتی عمومی بدن مفید باشد.

استفاده از گلاب به عنوان یک پاک کننده طبیعی و درمانی برای پوست، بسیار مفید است. به عنوان یک آنتی بیوتیک طبیعی، گلاب دارای خواص ضد عفونی کننده است که می تواند به پاک کردن پوست و درمان عفونت های پوستی کمک کند. همچنین، آبرسانی پوست و کاهش خشکی، کمک به جلوگیری از پیری زودرس پوست و چروک های آن می کند. اما، برای استفاده بهینه از گلاب برای پوست، بهتر است از گلابی که خالص و بدون افزودنی های مضر استفاده شود.

درمان آکنه با مصرف گلاب

مصرف گلاب به دلیل داشتن خواص ضد التهابی و آنتی‌باکتریال می‌تواند در درمان قرمزی پوست و جوش‌های صورت مفید باشد. از آنجا که گلاب طبیعی و بدون عوارض جانبی است، به عنوان یک گزینه طبیعی و ایمن برای درمان مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، قبل از استفاده از هر محصولی برای پوست خود، بهتر است با پزشک یا متخصص پوست مشورت کنید تا مطمئن شوید که این محصول برای شما مناسب است.

صابون‌ها و پاک‌کننده‌های شیمیایی می‌توانند باعث خشکی و تحریک پوست شوند و تعادل pH پوست را به هم بزنند. اما گلاب یک ماده طبیعی است که به دلیل حاوی مواد ضدعفونی کننده، ضدباکتری و ضدقارچ، می‌تواند به طور موثری به تمیزی و درمان پوست کمک کند. همچنین، گلاب حاوی عناصر غذایی و آنتی‌اکسیدان‌هایی است که بافت پوست را بهبود می‌بخشند و خشکی پوست را درمان می‌کنند.

خواص گلاب

گلاب خواص فراوانی دارد که می‌توان به برخی از آنها اشاره کرد:

1- ضد التهابی و ضد عفونی کننده: گلاب دارای خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده است که می‌تواند در درمان برخی از عفونت‌ها، التهاب‌ها و آسیب‌های پوستی مفید باشد.

2- ضد اضطراب و آرامبخش: گلاب دارای خاصیت آرامبخشی و ضد اضطراب است که می‌تواند در کاهش استرس و اضطراب و همچنین بهبود کیفیت خواب مفید باشد.

3- آنتی‌اکسیدان قوی: گلاب دارای خواص آنتی‌اکسیدانی قوی است که می‌تواند در کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی، سرطان و سایر بیماری‌های مرتبط با پیری مفید باشد.

4- آبرسانی پوست: استفاده از گلاب می‌تواند باعث آبرسانی و ترطیب پوست شود و موجب بهبود کیفیت و جوان‌سازی پوست شود.

5- درمان التهاب و خارش پوستی: خواص ضد التهابی گلاب می‌تواند در کاهش التهاب و خارش پوستی موثر باشد.

6- پاکسازی و تصفیه پوست: گلاب دارای خواص پاکسازی و تصفیه پوست است که می‌تواند باعث بهبود کیفیت پوست و کاهش مشکلات پوستی مختلف شود.

7- تقویت کننده مو: گلاب می‌تواند به عنوان یک تقویت کننده مو عمل کند و باعث بهبود سلامت و قوی شدن موها شود.

ویتامین های گلاب

گلاب شامل ویتامین‌های A، C، E و B می‌باشد. این ویتامین‌ها می‌توانند به پوست شما کمک کنند تا سالم و جوان نگه داشته شود.

ویتامین A که به عنوان رتینول شناخته می‌شود، برای بهبود پوست خشک و پیر مفید است. ویتامین C به عنوان یک آنتی‌اکسیدان و آنتی‌عفونی کننده عمل می‌کند و در ترمیم و بهبود آسیب‌های پوستی و جلوگیری از آسیب‌های آینده مفید است.

ویتامین E نیز یک آنتی‌اکسیدان قوی است و به خوبی برای بهبود خشکی و التهاب پوست کار می‌کند. ویتامین‌های گروه B نیز بهبود تولید کلاژن، کاهش التهاب پوست، و بهبود ظاهر پوست برای مثال کمک می کنند.

قیمت گلاب

قیمت گلاب تحت تاثیر مستقیم عواملی مانند افزایش قیمت ارز است. افزایش قیمت ارز با بیشتر کردن هزینه های برداشت نگهداری بسته بندی دستمزد نیروی انسانی حمل و نقل و.. باعث افزایش قیمت گلاب میشود.نوع گلاب از دیگر عواملی است که در تعیین نقش قیمت گلاب نقش دارد.

گلاب سه اتشه به دلیل بالا بودن کیفیت ان نسبت به سایر گلاب ها قیمت بالاتری دارد. فصل برداشت به دلیل میزان عرضه بیشتر این محصول در بازار باعث کاهش مقطعی قیمت گلاب میشود. میزان عرضه و تقاضا از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت گلاب است. تقاضای بالا و میزان عرضه ی کم محصول باعث افزایش قیمت گلاب به صورت لحظه ای میشود.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی قیمت گلاب در انواع مختلف و مدل های آن بپردازیم:

قیمت گلاب

نوع 1 لیتر
گلاب معمولی 45.000 تومان
درجه 1 90.000 تومان
دو آتیشه 110.000 تومان

خرید عمده گلاب

خواص ویژه ی گلاب وعطرورایحه ی بی نظیر ان خرید عمده این محصول را به بازار پر رونقی تبدیل کرده است. عرضه عمده گلاب علاوه بر میزان تقاضای بالای ان در بازار داخلی باعث صادرات چشمگیر این محصول در کشورهای خارجی و اروپایی شده است. تهیه و گلاب گیری در فصل بهار به دلیل عرضه بالای این محصول در بازار باعث کاهش قیمت عمده گلاب شده است.

خرید عمده گلاب در فصل بهار قیمت تمام شده ی این محصول را به نسبت فصل های دیگر سال کمتر میکند. به همین دلیل بسیاری از عطاری ها مراکزعرضه ی محصولات گیاهی متقاضی خرید عمده گلاب در این فصل از سال هستند.

گلاب دو آتیشه

گلاب دو آتیشه محصولی است که در تولید آن، به جای آب، از گلاب استفاده می‌شود و به همین دلیل گلاب تولیدی غلظت بیشتری دارد. این باعث می‌شود که گلاب دو آتیشه تلخ تر باشد و بوی گل محمدی بیشتری داشته باشد. از آنجایی که گلاب دو آتیشه غلظت بیشتری دارد، خواص درمانی آن نسبت به گلاب ساده بیشتر است. به عنوان مثال، گلاب دو آتیشه می‌تواند به عنوان ضد التهاب، آرامبخش و ضد بی خوابی استفاده شود.

در صورتی که گلاب دو آتیشه به صورت سنتی تولید شده باشد، قیمت آن بیشتر از گلاب دو آتیشه صنعتی است. علاوه بر این، میزان غلظت گلاب نیز بر قیمت آن تأثیر دارد، چرا که گلاب با غلظت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارد. گلاب دو آتیشه یکی از گلاب‌های با کیفیت و محبوب در ایران است که در بسیاری از مغازه‌های عطر و ادکلن در سراسر کشور و حتی خارج از کشور، به فروش می‌رسد.

گلاب سنتی

در تولید سنتی گلاب، از روش اسانس‌گیری استفاده نمی‌شود و به جای آن از روش تقطیر بخاری استفاده می‌شود. در این روش، گل‌های محمدی در آب تقطیر شده و عصاره‌ی حاصله به صورت مایع دریافت می‌شود. این مایع، مستقیماً به عنوان گلاب استفاده می‌شود و هیچ گونه جداسازی یا اسانس‌گیری از آن انجام نمی‌شود. به همین دلیل، گلاب سنتی دارای بوی و طعم مطلوب‌تری است و کیفیت آن بیشتر است.

با توجه به اینکه تولید سنتی گلاب به صورت دستی و با استفاده از تکنیک‌های سنتی انجام می‌شود، به عنوان یک محصول با ارزش و با کیفیت بالا محسوب میشود. همچنین، در تولید گلاب به روش سنتی ، از مواد شیمیایی و افزودنی‌های مصنوعی استفاده نمی‌شود که این موضوع نیز به کیفیت بهتر گلاب سنتی کمک می‌کند.

روش تهیه خانگی گلاب

روش‌های سنتی تهیه گلاب در خانه در بسیاری از مناطق و فرهنگ‌ها استفاده می‌شود.

روش اول تهیه گلاب :

  • در قابلمه‌ای بزرگ، گلبرگ‌های رز تازه را قرار دهید. می‌توانید از گلبرگ‌های تازه و تمیز استفاده کنید و از گلبرگ‌هایی که از مواد شیمیایی پاشیده شده‌اند، اجتناب کنید.
  • سپس آب را به قابلمه اضافه کنید تا بالاتر از سطح گلبرگ‌ها باشد. از آب آشامیدنی و پاک استفاده کنید.
  • زیر قابلمه را روشن کنید و حرارت را کم کنید تا آب دمیده و رنگ گلبرگ‌ها را بگیرد. این مرحله ممکن است زمان ببرد و نیازمند صبر باشد.
  • پس از آب‌گیری و رنگ‌گیری، محلول را از قابلمه جدا کنید و آن را در یک آبکش یا سایر وسایل مناسب بریزید.
  • بهتر است محلول را صاف کنید تا از ذرات و آلودگی‌های ممکن پاک شود. این کار را می‌توانید با استفاده از یک ظرف صاف یا پارچه نخی انجام دهید.
  • در نهایت، اجازه دهید محلول خنک شود. ممکن است برای خنک شدن آن زمان ببرد، بنابراین صبور باشید.

در این روش از تهیه ی گلاب ، عصاره‌ای از گلاب با آب تبخیر می‌شود و می‌توانید از این محلول به عنوان گلاب استفاده کنید. برای نگهداری آن، بهتر است از ظروف شیشه‌ای رنگی یا فلزی پاکیزه و بدون بو استفاده کنید و عرق گلاب را در جای خشک، خنک و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.

روش اول تهیه گلاب :

  • در یک ظرف شیشه‌ای ضدحرارت، گلبرگ‌های تازه را قرار دهید. می‌توانید از گلبرگ‌های تازه و تمیز استفاده کنید و از گلبرگ‌هایی که از مواد شیمیایی پاشیده شده‌اند، اجتناب کنید.
  • دو فنجان آب مقطر را جوشانید و آب را روی گلبرگ‌ها بریزید تا آب ضوی گلبرگ‌ها قرار گیرد. آب مقطر می‌تواند از فروشگاه‌ها یا با استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب تهیه شود.
  • اجازه دهید ترکیب برای 30 دقیقه روی حرارت باقی بماند تا آب مواد موثره گلبرگ‌ها را استخراج کند.
  • سپس محتویات ظرف را با استفاده از یک پارچه صاف کنید و آن را درون یک ظرف دیگر بریزید. این کار به حذف ذرات موجود در محلول کمک می‌کند و محصول نهایی صاف تر خواهد بود.
  • شیشه‌ها را در یخچال قرار داده و به مدت یک هفته نگهداری کنید. این باعث می‌شود تا خواص گلاب بهتر استخراج شوند و عطر و طعم مطلوبتری برای گلاب شکل بگیرد.

در این روش، گلاب با استفاده از آب مقطر و گلبرگ‌ها تهیه می‌شود.  نکته ی مهمی که باید به آن توجه کنید، زمان نگهداری در یخچال می‌تواند تاثیر زیادی در طعم و عطر نهایی گلاب داشته باشد.

خرید انواع گلاب

گلاب کاشان در مقایسه با سایر گلاب ها به دلیل کیفیت و ماندگاری بالای ان متقاضی بسیاری دارد. به طور کلی انواع گلاب شامل گلاب دو اتیشه گلاب سه اتیشه (گلاب سه گل) گلاب سنگین (درجه یک ) گلاب سبک (درجه دو) و گلاب پس اب است. گلاب سه اتیشه در مقایسه با گلاب های دیگر کیفیت طعم عطر بیشتری دارد و نسبت به سایر گلاب ها قیمت بیشتری دارد.

گلاب سه اتیشه نسبت به سایر گلاب ها کمیاب تر است و سهم این نوع گلاب در میزان صادرات این محصول بسیار بیشتر است.مجموعه ی هایار طب به عنوان عرضه کننده ی انواع گلاب ها و حذف واسطه گری امکان خرید عمده گلاب و سایر محصولات گیاهی را در فروشگاه خود برای متقاضیان خرید این محصول فراهم کرده است.

با ثبت سفارش خرید عمده گلاب از طریق تماس با شماره پشتیبانی ، این محصول پر کاربرد را در انواع بسته بندی و حجم ها با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت دریافت کنید. همچنین میتوانید برای دریافت راهنمایی خرید عمده گلاب با پشتیبانی سایت تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان ما استفاده کنید.

شماره تماس:09138105191
آدرس: اصفهان، چادگان، روستای علی عرب، خیابان نور، کوچه شیخ مفید، پلاک

سوالات متداول

چگونه از قیمت خرید عمده گلاب هایار مطلع شویم؟

با مراجعه به صفحه ی محصول در سایت هایار طب از قیمت عمده و خرید عمده گلاب هایار  با خبر شوید.

چگونه میتوانیم خرید عمده گلاب هایار را انجام دهیم؟

با ورود و ثبت نام در سایت هایار طب و خرید عمده گلاب هایار این محصول را با قیمت مناسب از سراسر ایران سفارش دهید.

خواص گلاب چیست؟

گلاب هایار با دارا بودن ویتامین C D و عناصری مانند فلاوونوئید و انتوسیانین ها در درمان بسیاری از بیماری های گوارشی ، سردرد ، میگرن، اضطراب و اختلالات خواب کاربرد دارد.